Wednesday, April 13, 2011

Trka 2 za 2

U subotu 02.04.2011. godine sam učestvovao na planinskoj  trci “2 za 2”. Dva vrha za dva sata je trka upriličena povodom proslave 60 godina od osnivanja PD Kablar Čačak u kojoj je trebalo preći zadatu maršrutu trčanjem ili hodanjem prelazeći dve planine – Kablar i Ovčar, dužine 15 km i visinskom razlikom 1300 m (ovi podaci su dobijeni od strane organizatora, međutim prema Garminu sam pretrčao 15,8 km i 1651 m uspona ).  

Podloga za trčanje po kojoj se trčalo je kamen, makadam, trava i zemlja. Staza je bila obeležena planinarskim markacijama, kao i dodatnim oznakama - trakama, mada je opšti utisak da je mogla biti i bolje označena. Na moju sreću ja nisam imao problema oko praćenja markacija, kao pojedini takmičari koji su i do 15 minuta lutali pokušavajući da se vrate na stazu.

Predviđeno vreme za prelazak staze je bilo ispod dva sata, a moje 2h 18 minuta i 7. mesto u ukupnom plasmanu. Rezultati su ovde 


Iznad je prikazan trek u google map. Iskreno i pored sitnijih nedostataka u organizaciji trke, stvarno sam poneo veoma lepe uspomene, jer ovo je bio prvi put da trčim trku ovakvog tipa. Takođe, sam bio pozitivno izneneđen brojem od oko 50 učesnika.. Definitivno dolazim i sledeće godine!

Nakon završetka trke i kratkog predaha sam krenuo nazad za Beograd i pravo za Mađarsku gde sam u nedelju trčao orijentirng trku, a subotu vece iskoristio za uživanje u banji, a o tome u sledećem postu.
.

1 comment:

  1. Vidi se da si digo ruke od orijentiringa i krenuo u ove sirovije sportove.

    ilke

    ReplyDelete