Saturday, March 6, 2010

BEOGRAD-OPEN

Na terenima Deliblatske peščare u blizini mesta Šušara održano je dvodnevno orijentiring takmičenje u organizaciji mojih dobrih prijatelja iz AOK Košutnjak. Sam izbor terena je bio jako zanimljiv.
Prvog dana staza je bila 5600 m, a moje vreme 38:46 minuta što me je činilo poprilično nezadovoljnim. Dosta sam grešio, u ključnim momentima trke sam bio poprlično dekoncentrisan i to je rezultiralo zaostatkom od nekoh 6 - 7 minuta za vodećim. vremenski uslovi za trčanje su bili poprilično brutalni, sneg i temperatura oko nule, ali to nije opravdanje za moju lošu trku. Rezultati su ovde.




Ako mi neko bude rekao da je Vojvodina ravna, onda ga definitivno treba odvesti na teren Zagajičkih brda. Teren je bio zaleđen i veoma klizav, tako da sam na putu do 1. KT pao na jednoj nizbrdici i nakon toga sam dosta opreznije trčao. Staza je bila laka za orijentaciju, ali je zahtevala dobru fizičku kondiciju. Na kraju 2. mesto tog dana. Rezultati drugog dana su ovde. U ukupnom plasmanu sam takođe zauzeo  2. mesto. Ukupni rezultati

Jedan takmičar iz kategorije M20 se prikačio za mene od 3., pa sve do 10. KT. Mislim da je potrebno da svi zajedno pozabavimo i rešimo problem "šlepovanja" u orijentiringu, ako mislimo da od juniora pravimo ozbiljnije seniorske takmičare.

Organizator je uspeo da održi takmičenje na visokom nivou uprkos teškim vremenskim uslovima i još jednom čestitke.

No comments:

Post a Comment