Saturday, June 5, 2010

Merkur running day

Danas je na Ušću održana atletska trka, koju sam iskoristio za test svoje fizičke (ne)pripremljenosti. Staza je bila kružna, dužina kruga 1 km, a trčalo se 5 krugova delimično po asfaltu, a delom po travi. Moje lično očekivanje i cilj pred ovu trku je bio da trčim oko 25 minuta.
Prvi krug sam krenuo jako brzo za mene malo preko 4 minuta, a na kraju drugog kruga sam imao oko 8:20 minuta. U trećem krugu gubim dah i polako  usporavam i na kraju malo ispod 23:00 minuta. Tako da sam sam sebe prijatno iznenadio.
Sve u svemu jako prijatno prepodne uz blago dosadnu kišicu, koja je padala celo jutro i na svu sreću ne tokom trke i dobra prilika da se iskoristi pauza u orijentiringu.
Prosto bi bilo neverovatno da ne postoje pojedinci sa izraženim kompleksima i zajedljivim komentarima, koji pokušavaju da pokvare ovako lepe trenutke. Ali to je život i trčim dalje, a oni će mi gledati u leđa!!!

FORZA RAĐONI!!!

No comments:

Post a Comment