Thursday, August 26, 2010

Južni Kučaj 2010

Staro mesto, novi početak (u M21E posle 8 godina)... Nakon godinu dana opet na izazovnim terenima Samanjca i moje ne baš sjajno izdanje. Krenimo redom...

1. dan - sprint
Iskren da budem, nisam očekivao ovakav teren za sprint, a provedeno veče na Beer festu je učinilo svoje da ne istrčim trku u skladu sa svojim mogućnostima. Pre starta sam se osećao jako loše i dekoncentrisano sam započeo trku. Već na prvoj kontroli pravim lošu varijantu, a onda i na 4. sam se nepotrebno spustio nisko, iako sam bio na dobrom pravcu. A onda prava agonija na 9. kontroli koju sam pretrčao i tu mi je bilo jasno da nema ništa od dobrog plasmana tog dana.





2. dan - long wre
Odlučio sam da ovu trku istrčim u elitnoj kategoriji, radi svoje provere.
Trku sam započeo u laganom ritmu, pazeći da sam stalno "na karti" i nisam imao problema do 12. KT gde sam izgubio oko minut tražeći je. Zatim grešim na 16. i 18. KT i onda prolazim pored 22. i ne overavam je, ali i to se dešava najboljima "back in black", but I'll be back on the track :). I nakon toga sam kiksnuo na 24. KT oko 15 minuta greške i na 28. KT još neki minut. Trudio sam se da pređem celu stazu, ne znajući za mp (missed point) na 22. Rezultati

Organizator je odradio svoj deo posla na veoma visokom nivou. Koncepcija staza, u skladu sa terenom, veoma izazovna i dobro osmišljena. Zaista sam uzivao u trci bez obzira na maler koji me je zadesio. 

Dalji plan mi je da istrčim ostale trke do kraja sezone uz naravno neke trke u Mađarskoj ili nekoj drugoj zemlji, kvalitetni treninzi preko zime, ako posao to dozvoli i onda sledeće sezone u E kategoriju.

U iščekivanju Južnog Kučaja 2011...

No comments:

Post a Comment