Sunday, September 26, 2010

Dan čistih planina

Juče je na Rajcu održano 13. kolo Prvenstva Srbije u kombinaciji u organizaciji PD "Pobeda". 

Mislim da skorije nisam lošije istrčao trku, dosta nesigurnosti i grešaka pri dolasku na kontrolu. Dve manje greške na 5. i 7. (oko 2 minuta) i onda sam na 8. ranije skrenuo desno, ali sam uspeo nekako da se iskobeljam iz nastale situacije gubeći još oko 2 minuta. Na 12. silazim suviše nisko, pa gubim snagu dok sam se popeo do nje. Onda opet havarija na 15., odlazim, ni sam ne znam zašto, udesno. Nakon toga sam pokušao da malo dodam gas, mada sam već uveliko bio na izdisaju snage, ipak je mesec dana bez trčanja ostavilo traga na mojoj kondiciji. I onda 17. kontrola i skroz sam se zakopao i ono malo snage uzaludno potrošio. Sigurno 5 minuta greške, ako ne i koji minut više. Vreme 118:26 minuta uz 18 minuta zaostatka za prvoplasiranim i 5. mesto.

"Sometimes I loose my way but finally find it and I move away then follow the signs..." Champion song

Ostala je još jedna trka za PSK i štafete i par trka u Mađarskoj i ja se iskreno nadam da ću ove godine uspeti da odem na trku u Veneciju.

No comments:

Post a Comment