Sunday, November 7, 2010

Savski polumaraton 2010

U subotu, 06.11.2010. godine je održan Savski polumaraton. Start je bio na početku šetališta u bloku 70 i trčalo se do Ostružničkog mosta i nazad, s tim što se malo pre mosta skretalo desno prema Surčinu kako bi se dobila potrbna dužina od 21,1 km.

Planirao sam da polumaraton istrčim za oko 105 - 110 minuta, ali uslovi na trci su bili, pa neću pogrešiti ako kažem više nego nehumani. 

Krenuo sam dosta brzo oko 4:30 min/km, malo posle trećeg kilometra sam usporio oko 5 min/ km. Na 10. km sam imao vreme od oko 52 minuta, a onda na 16. km i prva kriza, ali me Zlatan spašava sa čokoladom. Nakon toga, pre ulaska u blokove,  sam imao još jednu krizu (bol u plućima), pa sam malo usporio i ubrzo nastavio sa trčanjem i postavim sebi cilj da završim ispod 120 minuta i na kraju sam to i uspeo 119 minuta okruglo. :)

Veliki propust u organizaciji je bio nedostatak vode na okrepnim stanicama, pogotovo u povratku gde sam poslednjih 10 km trčao bez kapi vode što je po sunčanom vremenu znatno uticalo na moj konačni rezultat, pa me i ne čudi me što sam popio dve litre vode posle trke.

I naravno, kao što je to tradicija da se sve trke završe dobrom hranom, tako je bilo i ovog puta gde smo na obližnjem splavu uživali u pasti (taljatele sa bademom i piletinom).

No comments:

Post a Comment