Thursday, February 3, 2011

Langlauf

Šta raditi kda sneg prekrije grad, kada ti se i baš ne trči, a organizam traži da sagori malo kalorija? Probaj langlauf. Tako sam i ja rešio da rentam  opremu i iskoristim uslove da je isprobam. 
Proteklog vikenda sam se oprobao i u ovom sport. U subotu sam zajedno sa Savketom trčao na Savskom keju od blokova do Galovice, gde smo na jednom delu napravili špure u dužini od nekih 150 - 200 metera i tu se vrteli napred nazad, a zati nastavili do Galovice i posle nazad kuci. Moram da istaknem da smo već u 7 h bili na Savi, a da smo trening završili oko 9:30 h i gotovo sam siguran da bar 70 % mojih prijatelja tada spava ili se rasteže po kući u potrazi za šoljicom kafe. Nakon toga je pao dogovor da sutradan idemo na Avalu da "laufamo". Kasnije tog dana sam kombinovao bazen sa saunom na Košutnjaku. 
Na Avali smo bili oko 9:30 h zajedno sa Ugorom, a nešto kasnije nam se pridružio i Šuki, čovek od koga smo i iznajmili opremu. Trčali smo na delu staze oko spomenika, gde smo već postojeću špuru još bolje utabali. Trening smo završili teletinom ispod sača i obilaskom Avalskog tornja.

Utisci, apsolutno pozitivni, sport gde "radi" celo telo i oprema koju definitivno treba imati..

I naravno fotografije:































No comments:

Post a Comment