Thursday, April 14, 2011

Maccabi kup 2011

U nedelju 03. aprila je održan Maccabi Kup u Ruszi (Ruži) u blizini Segedina, gde će se na sličnim terenima, u avgustu, održati i čuveni Hungaria Kup. Kako sam dan ranije trčao planinsku trku "2 za 2", pomalo samo osecao umor i težinu u nogama i nastupio u BR kategoriji.

Dobro sam krenuo, iako sam zaboravio da uključim sat na startu, i bez većih problema do 6. KT, gde sam malo eksperimentisao sa varijantom i imao manjih problema sa nalaženjem rupe u kojoj je bila kontrola. Dalje idem jako dobro, iako osećam težinu u nogama i ne mogu da trčim dovoljno brzo na ovako ravnom terenu, da bih na 12 KT napravio grešku od nekih 4 minuta. Posle toga prilično iznerviran i dekoncentrisan napuštam 13. KT, ali se brzo ispravljam. Stazu od 5600m sam pretrčao za 45:52 minuta i ukupno 6.mesto. Rezultati

Naravno, da sam posle trke, a i dan ranije, iskoristio mogućnosti obližnje banje sa termalnom vodom, hidromasažerima i toboganom. 

No comments:

Post a Comment