Monday, March 16, 2009

SPRING SPARTACUS CUP 14.-15. mart 2009.


Proteklog vikenda učestvovao sam na dvodnevnom Spartakus kupu u Mađarskoj. Ove godine Spartakus kup je održan na terenima, koji do sada nisu korišćeni za trke, u okolini mesta Oroszlany u blizini Tatabanje.

Odlučio sam da nastupim u kategoriji M21C
, jer je predugo prošlo od mog poslednjeg takmičenja i pružio dva potpuno različita izdanja na stazi.

Prvi dan sam stazu od 6,7 km/180m/11kt išao 80:22 minuta uz napravljenu grešku od neverovatnih 15 minuta na tri uzastopne kontrolne tačke u prvom delu staze. Na stazi sam delovao poprilično dekoncentrisano i nesigurno, ali od 5 kt je bilo mnogo bolje i to je dovelo do 8. mesta tog dana. Greška koja je napravljena je bila posledica duže pauze u orijentiringu, što se i videlo na trci drugog dana, kada sam se, solidnim izdanjem, "vratio u život".

Drugog dana sam imao nešto kraću stazu nego prvog dana i to 6,3 km/170m/9kt, koju sam istrčao, za mene u ovom trenutku zadovoljavajućih 54:25 minuta i tog dana sam zauzeo 3. mesto. Drugog dana sam znatno bolje pratio kartu i nisam imao toliko grešaka kao prvog i nije mi smetala ni kiša koja je počela da pada dok sam bio na stazi, što je i rezultiralo da u ukupnom plasmanu zauzmem 3. mesto. Lep početak nove sezone...

Teren na kome se održavalo takmičenje je blago brdovit, šuma je prohodna i pogodna za trčanje, a organizacija takmičenja na visokom nivou.

Sada se polako okrećem ka novom takmičenju, I kolu prvenstva Srbije u kombinaciji, koje je već u nedelju 22.03.2009. u Neštinu.

Pozdrav!

No comments:

Post a Comment