Tuesday, March 31, 2009

Stražilovski kup 2009


Proteklog vikenda na Fruškoj gori (Andrevlje), održano je dvodnevno takmičenje u organizaciji OK "Stražilovo". Prvi dan se bodovao za WRE, a drugi dan za 2. kolo Prvenstva Srbije.

Prvog dana sam, uz pravo prolećno vreme i temperaturu od oko 18 stepeni, imao stazu dužine 4,5km/175m/13kt koju sam prešao za 50:06 min, uz greške na 5. i 8. kontrolnoj tački i zauzeo 7. mesto tog dana uz zaostatak za vodećim od 8:45 minuta.

Drugog dana je bilo oblačno uz povremenu slabu kišu tokom trke. Predviđenu stazu od 6,4km/225m/21kt sam prešao za 71:14 minut i jednu grešku na 4. kontroli, ali ono što se pokazalo kao nedostatak tog dana je slaba fizička pripremljenost za uzbrdice, što ću nadam se popraviti dodatnim treninzima.

Za ukupni rezultat na Stražilovskom kupu su se sabirala postignuta vremena prvog i drugog dana, tako da sam ja u ukupnom plasmanu zauzeo, za sada, solidno 5. mesto.

Sledeće takmičenje je u subotu 04. aprila 2009. u Beogradu.

Pozdrav!!


No comments:

Post a Comment