Wednesday, May 6, 2009

Memorijal "Čika Duško Jovanović"


Zaista je divan osećaj, posle sedam godina, ponovo biti na Rajcu i učestvovati na tradicionalnom memorijalu za koji me veže toliko lepih uspomena, neprospavanih noći i odličnih trka. Ovog puta se nije trčalo na Rajcu, već u Čibutkovici (mestu udaljenom oko 30 km od Rajca), a Rajac nam je poslužio za prenoćište. Prvobitni dogovor je bio da Marko i ja spavamo u šatoru, ali sam ja po podizanju istog i smrzavanja tokom popodnevne dremke otišao da tražim krevet u domu da prespavam, dok je Marko ostao u šatoru.

1. dan - je bila noćna trka na kojoj nisam učestvovao i sam tim izgubio šansu za plasman na Memorijalu, jer se sabiralo ukupno ostvareno vreme od sva tri dana.

2. dan
Ova trka se bodovala za 4. kolo Prvenstva Srbije u kombinaciji i svetsku listu (WRE). Stazu od 3800m/220mnv/15kt sam prešao za 46:48 min i zauzeo 2. mesto sa 2:32 min zaostatka za prvim u kategoriji.

3. dan
Trka trćeg dana je ujedno bila i Prvenstvo Srbije na dugim distancama. Stazu je bila dužine 5500m i 16 kontrolnih tačaka, a moje vreme 80:24 minuta i sa 8:42 minuta zaostatka za prvim je bilo dovoljno samo za 6. mesto. Marko je bio prvi u našoj kategoriji M 21A i osvojio naslov prvaka države na dugim distancama. Čestitke Marku!

Sledeća stanica štafetno prvenstvo Srbije.

Zdravstvujte patuljci!



No comments:

Post a Comment