Sunday, May 24, 2009

Sprint prvenstvo Beograda


U nedelju 24. maja 2009. godine je u Topčiderskom parku održano Sprint prvenstvo Beograd u orijentiringu. Teren na kome se trčalo je uređeni park, sa prohodnom šumom u jednom delu i dosta detalja i uglavnom ravan.

Stazu od 2,6 km i 20 kontrolnih tačaka sam istrčao u laganom ritmu za 20:43 minuta i bio plasiran na 6. mestu sa zaostatkom od 06:32 minuta za prvoplasiranim (Igor Vuković). Rezultati su ovde. Na ovoj trci sam nosio i Garmin-a tako da sam, zahvaljući Ćuku, "skinuo" i svoju putanju kretanja tokom trke. Izuzetan alat za analizu nakon trke.

Sve u svemu vrlo interesantna trka i prava šteta što je iznenadni pljusak pokvario proglašenje pobednika.

2 comments:

  1. Dobar si Garminenko:))
    Ima dosta zute i zelene putanje, dobro, sprint je, a i bruka bi bilo da je drugacije
    D.Savovic

    ReplyDelete
  2. Ma to sam mu ja štelovao da ispadne kao da je brz :))).

    Ćuk

    ReplyDelete