Wednesday, June 10, 2009

World Cup sprint finale, Danska

Zahvaljujući modernim mobilnim komunikacijama svako, ko je to i želeo, je mogao da gleda prenos finala sprint trke, koja se boduje za Svetski kup, u muškoj i ženskoj konkurenciji preko web site-a www.worldofo.com.

Svi takmičari su bili podeljeni u tri kvalifikacione grupe, da bi se nakon kvalifikacija koje su održane pre podne formirala finalna grupa sa po 33 takmičara u muškoj i ženskoj konkurenciji. Svako od takmičara je nosio GPS predajnik i na prikazanoj karti ostavljao svoju putanju, a sve to je praćeno prenosom uživo na engleskom i finskom jeziku, kao i pisanim komentarima svih nas koji smo gledali. Moj favorit među muškarcima, Daniel Hubmann, je i pobedio, dok u ženskoj konkurenciji sam navijao za dve takmičarke Anne Hausken i Simone Niggli (4. mesto).

Rezultati:
Muško finale:
1. Daniel Hubmann SUI 14:23
2. Andrey Khramov RUS 14:32 +9”
3. Thierry Gueorgiou FRA 15:01 +37”

Žensko finale:
1. Minna Kauppi FIN 15:37
2. Anne Margrethe Hausken NOR 15:46 +8”
3. Marianne Andersen NOR 15:48 +10”


Više o postignutim rezultatima, palsmanu i detaljima sa trke se može videti na linku

Utisak koji mi je ostao posle gledanja finala je neverovatan, kao da sam i ja trčao u finalu.

Ma, kakvo finale Lige šampiona u fudbalu, ovo je nešto neopisivo!!!!!

No comments:

Post a Comment