Sunday, June 14, 2009

MTBO Segedin, Mađarska


Od početka ove godine, po glavi mi se motala ideja o učešu na nekom MTBO (MTB Orienteering) takmičenju u toku ove godine. Prva prilika koja se ukazala je bilo jedno takmičenje krajem aprila u okolini Vesprema u Mađarskoj, a kako nisam uspeo na vreme da se organizujem (nisam uspeo da nađem još nekog ko bi želeo da se oproba u ovom sportu, a nije mi bilo do toga da sam prelazim toliki put) ta prilika je propuštena. I onda sam na internetu pronašao poziv za dvodnevno takičenje u blizini Segedina. Brzo je pala odluka o odlasku i organizatoru sam poslao prijavu mail-om. Udaljenost Beograd - Segedin (od oko 200 km) mi nije problem da je prelazim sam, kako se kasnije i ispostavilo.

Par dana ranije sam u bicikl servisu pored moje zgrade zamenio slik gume sa gumama sa kramponima, proverio kočnice i obavio potrebna podmazivanja, tako da je bicikla bila spremana za trku. Uspeo sam da nekako spakujem biciklo u kola i bio sam spreman za put, a čak mi ni kiša, koja je padala ujutru u Beogradu, nije pokvarila raspoloženje, niti me je pokolebala oko odlaska u Mađarsku. Dobra muzika sa cd plejera u kolima mi je bila jedino društvo do tamo, pošto ponovo nije bilo zainteresovanih za odlazak.

Prvog dana je bilo Prvenstvo Mađarske u sprintu, a trka drugog dana je vožena za IV MACCABI KUPA.

I na kraju veoma pozitivni utisci sa takmičenja, koje nadam se neće biti i jedino.

Rezultati su ovde



No comments:

Post a Comment