Wednesday, May 20, 2009

Prvenstvo Madjarske u sprintu



U subotu, 16.05.2009. godine je u gradiću Komlo, u blizini Pečuja održano Prvenstvo Madjarske u sprintu. Nisam planirao odlazak na ovo takmičenje, ali zahvaljujući multi šengen vizi i slobodnom mestu u kolima, veoma brzo sam se organizovao i spremio. Iskren da budem, najviše me je vuklo to što se boravilo u Pečuju, a za taj grad me vežu veoma lepa sećanja sa početka bavljenja orijentiringom.

Na put smo krenuli u petak poslepodne i nakon prolaska kroz Vojvodinu i deo Hrvatske, borbe sa komarcima na obe granice oko 22h smo se smestili u dobro poznat kolegijum i jedino sam imao snage da se smestim u krevet i zaspim.

Ujutru smo se odvezli do gradića Komlo i u 09:30h je bio zakazan start kvalifikacija. Svi takmičari (oko 100 takmičara) u kategoriji M21 su bili svrstani u tri gupe iz kojih je u A finale išlo prvih osam. Iskreno sam se nadao da ću se izboriti za B finale, međutim na samoj stazi sam napravio veliku grešku od oko 6 minuta i više od C finala nisam mogao ovog puta. Staza je bila duga 2710m sa 20 kontrola. Krenuo sam poprilično dobro i sigurno, da bih na 5 kt, došavši do iste, pomešao brojne oznake i krenuo dalje misleći da to nije moja kontrola. nakon lutanja i osvrtanja sam shvatio da je to bila moja kontrola i vratio se nazad. Ostatak trke sam istrčao solidno. Rezultati kvalifikacija su ovde

Finala su zakazana za 14h za elitne kategorije, a za ostala u 15h uključujući i moje, međutim ja sam fino otšao na početak A finala i ispratio sve finaliste, kako u muškoj tako i u ženskoj konkurenciji. Sve u svemu 2h sedenja na startu...

Greška koju sam napravio u kvalifikacija nije bila jedina tog dana, jer sam i u finalu preskočio jednu kontrolu na samom početku, pa sam morao da se vraćam nazad i tako dekoncentrisan uz još nekoliko sitnih nesigurnosti izgubio sve nade za plasman u gornji deo liste C finala. Rezultati sa finalne trke.

Ali šta je tu je, valjda sam nešto naučio na svojim greškama, mada je bolje učiti na tuđim!!

No comments:

Post a Comment