Tuesday, August 25, 2009

Hungaria Cup 2009 - karte i analiza

Sve što je lepo kratko traje, pa se tako i ovogodišnji Hungaria Cup završio. Mislim da nije ni potrebno objašnjavati kakvo je to takmičenje, jer oni koji su barem jednom bili imaju želju da opet tamo odu, a uspomene ostaju i često se prepričavaju. Verujem da će tako biti i sa ovog takmičenja, jer stvarno smo se fenomenalno proveli.

Nakon završetka svojih trka i trka Svetskog prvenstva dan se ugalvnom završavao u termalnoj banji koja se nalazila u neposrednoj blizini WOC sela u kome su bili smešteni svi takmičari ili obližnjem Irish pub-u sa mađarskim specijalitetima i crnim pivom.

Šest trka za sedam dana, od toga jedna sprint, tri srednje i dve duge distance.

1. dan

Trka prvog dana je bila dugačka 5300m sa 190m uspona i 15 kontrolnih tačaka. Krenuo sam poprilično nesigurno i dekoncentrisano i na 1. KT napravio grešku od oko 5 minuta. Zatim sam solidno prošao stazu do 4. KT i nakon toga napravio dve vezane greške na 5. i 6. KT oko 11 minuta ukupno. Na 9. KT sam osetio bol u desnoj nozi i ugledao žulj od 1,5 cm u prečniku, koji mi je zadavao muke do kraja takmičenja. Ostatak trke sam prešao kako sam mogao i na kraju rezultat od 72:28 min i 33. mesto tog dana. Rezultati su ovde.

2. dan
Dužina staze drugog dana je bila 9300m sa 410m visinske razlike i 17 kontrolnih tačaka i jednom dugom distancom između dve KT od 2100m. Mislim da sam mogao bolje da idem tog dana, ali imajući u vidu moj peh sa povredom bolje i vreme od 119:37 min bolje od 31. mesta nije moglo. Nakon te trke mi se i na levoj nozi pojavio žulj. Rezultati drugog dana su ovde.




3.dan

Trećeg dana sam imao stazu dužine 3800m/210m/11 KT, a moje vreme 43:17 minuta i 36. mesto u mojoj kategoriji. Nakon trke sam imao osećaj da sam ostvario bas dobro vreme, međutim pogled na tablu sa rezultatima mi je došao kao hladan tuš - vreme prvog 27:43 minuta. Definitivno sam bo zadovoljan svojim orijentisanjem u odnosu na prethodne dane, a ono što je nedostajalo da rezultat bude bolji je fizička (ne)pripremljenost. Loša varijanta do 1. KT, a naročito uspon od 9. KT  do cilja mi je oduzeo dosta vremena. Rezultati su ovde.


4. dan

Četvrtog dana trčanja je održana sprint trka u centru Miškolca, a ja sam zauzeo 38. mesto sa vremenom od 28:27 minuta i 8:14 minuta zaostatka za vodećim tog dana. Staza je bila dugačka 3500m sa 23 kontrolne tačke. Veoma interesantna staza sa dosta prolaza i otvorenih kapija između zgrada. Rezultati su ovde.




5. dan 

Petog dana na programu je bila duga distanca sa 8900m/460m/21 KT koju sam prešao za 128:44 minuta. Noge su mi bile toliko teške da sam se jedva kretao po ravnom, a uz brdo skoro nikako, čak sam razmišljao da prekinem trku kod 15. KT zbog umora, međutim ipak sam prešao celu stazu do kraja i zauzeo 41. mesto tog dana. Rezultati





6. dan

Trka šestog dan je održana na samoj slovačko-mađarskoj granici, kao i WOC finale na dugim distancama. Ovaj teren je definitino ostavio najveći utisak na mene. Tokom trke sam se dobro orijentisao, jedino sam na 8. i 9. KT napravio manje greške, ali sam ipak zadovoljan kako sam trčao. Gotovo sam siguran da bih imao bolja vremena na svim trkama da nisam imao problem sa žuljevima od prvog dana. Staza je bila dugačka 5100m/20m/12 KT, a sa vremenom od 52:38 minuta sam zauzeo 28.mesto. Rezultati 


Za konačan plasman sabirala su se četiri najbolja vremena, tako da sam u ukupnom plasmanu zauzeo 36. mesto od 56 takmičara u kategoriji M21B. Mislim da sam mogao među prvih 25, da nisam imao problema sa povredom. Ukupni rezultati

Šest trka na dobrim kartam sam iskoristio da za poboljšanje tehnike čitanja karte što mislim da će mi koristiti u preostalim trkama za Prvenstvo Srbije u kombinaciji i Prvenstvo Srbije na srednjim distancama.

No comments:

Post a Comment