Wednesday, September 2, 2009

Konačno medalje!!!

Poslednjeg vikenda avgusta održano je, na terenima sela Šljivovica na Zlatiboru, dvodnevno orijentiring takmičenje pod nazivom Memorijal Bude Radović. Pobednik Memorijala se dobijao zbirom ostvarenih vremena oba dana.

1. dan -  Prvenstvo Srbije na srednjim distancama

Trku sam počeo sa greškom, naravno :), i već na 1. KT izgubio nekih dva minuta. Sledeće kontrole sam nalazio bez većih problema do 8. KT. Zatim sam izabrao lošu varijantu do 9. KT i izgubio dodatnih 3 - 4 minuta, bolja varijanta je bila da se ide putem. Na 15. i 16. KT sam napravio dodatnu grešku  oko minut. Međutim, ostvareno vreme je bilo dovoljno da ponesem naslov vicešampiona na srednjim distancama u kategoriji M 21A za 2009. godinu! Rezultati su ovde.



2. dan - 7. kolo Prvenstva Srbije u kombinaciji

 Stazu drugog dana sam prošao sa nekoliko manjih grešaka  i  lošoj varijanti sa 2. ka 3. KT. Na kraju treće vreme tog dana. Rezultati su ovde.









 U ukupnom plasmanu sam osvojio 1. mesto u kategoriji M 21A! Rezultati.








  Alee, alee forza DIF!!!!!
 Relaksacija posle trke, a pre kiše :)

2 comments: