Wednesday, September 30, 2009

Lost & exausted! Južni Kučaj 4. i 5. septembar 2009.

Prvog vikenda septembra održano je takmičenje Južni Kučaj uporedo sa Šampionatom Balkana u orijentiringu BOC. Karta terena na kome se trčalo je bila na nivou događaja za koji se koristila - šampionska.

1. dan - duga distanca


Kako su moju kartu od prvog dana negde zagubili, trek sam postavio na master karti ovog takmičenje, a ispod je i spisak mojih kontrola sa splitovima kako bi se videla celokupna staza. Staza je bila dugačka 8200 metara sa 17 kontrola. Na 6. kontroli sam ušao između dve pogrešne vrtače i npravio oko 5 minuta greške. Prošao sam pored 9. kontrole misleći da tražim 10. i napravio grešku od 15 minuta, dok sam shvatio da sam permutovao brojeve. Ostatak staze sam prešao rutinski, ali na kraju samo 8. mesto. Rezultati 

















2. dan - srednja distanca


Teren na kome se trčalo je čista bukova šuma, sa velikim brojem malih i velikih vrtača, kamenja, stena i veoma tehnički zahtevna staza. Trku sam započeo prilično rezervisano i u laganom ritmu i onda od 6. prema 7. KT odlazim previše nisko na pogrešan put i tu je kraj, ne trke već karte :) i greška od oko 30 minuta. Ostatak staze sam istrčao solidno i na kraju 14. mesto. Rezultati i splitovi.



Prosto mi je bilo neverovatno da sam dva dana za redom uspeo da napravim vremenski velike greške što je bila posledice loše koncentracije.

 Mišljenja sam da je O-populacija u Srbiji dobila vrhunsko mesto za treniranje i usavršavanje takmičara. Gotovo je sigurno da ću, pripremajući se za sledeću sezonu, pokušati da na terenima Samanjca odradim nekoliko jakih i dobrih treninga na karti i da me upravo to može staviti jedan korak ispred konkurencija.

No comments:

Post a Comment