Wednesday, October 7, 2009

Dan čistih planina i Banat open

Prethodna dva vikenda sam učestvovao na dva orijentiring takmičenja Dan čistih planina u organizaciji PD Pobeda i Banat open u organzaciji PSD Avala.

Dan čistih planina



Teren na kome je održano takmičenje se nalazi između Rajca i Ravne Gore. Na stazi, koja je bila dužine 4,6 km sa 17 kontrolnih tačaka i sa dosta visinske razlike (ovaj podatak nije bio iskazan) zauzeo sam 1. mesto. Bilo je dosta primedbi na regulrnost takmičenja nedostajale su dve kontrlone tačke, postavljene kontrole nisu ogovarale opisima. Rezultati.



Dodela medalja














Banat open 



Veoma interesantan, uglavnom otvorem teren za trčanje sa peščanim dinama,  uvlama i brojnim rupama. Staza je bila dugačka 6,4 km sa 18 kontrola. Trku sam započeo sa manjom greškom do 1. KT, da bih zatim 4. KT pretrčao za nekih 100 - 150 metara. Do 12. KT sam išao veoma dobro, da bih na 13. KT izgubio nekih 2 minuta tako da sam sa vremenom od 45:46 minuta zauzeo 3. mesto sa zaostatkom od 2:31 minuta za prvim. Rezultati.


Ovim takmičenjem sam završio sezonu 2009 na 4. mestu u ukupnom plasmanu u kategoriji M 21A, čime definitivno nisam zadovoljan, jer mislim da sam mogao i bolje. Ali nakon sedam godina pauze mislim da je i ovo ogroman uspeh. Učestvovaću na jos par trka u Srbiji, koje se boduju za Ligu Beograda i možda na nekoliko trka u inostranstvu Kaloča i Juniper (Mađarska), 5 dana Istanbul i Trst. A nakon toga malo odmora i zimske pripreme za  sledeću sezonu. Možda i u elitnoj kategoriji :).



dodela medalja







Blogeri - Vokri i ja




















WOC 2009 - dream team Miša, Vokri, Ugor i ja
Borsodi vitamin :)

















No comments:

Post a Comment