Saturday, October 17, 2009

Rupčine - trening (za mene)

Danas je u organizaciji PSOK "Rudar - Geolog" održano takmičenje  Prvenstvo Beograda na srednjim distancama, koje sam ja iskoristio kao idealnu priliku za trening na karti i upravo sam se iz tog razloga prijavio u elitnu kategoriju M21E i da ujedno obavim "benchmarking" i uporedim sebe sa ostalim elitašima. Na moju žalost samo nas je bilo trojica u kategoriji, a ostali su se verovatno uplašili kad su čuli da dolazim :). hahaha...


Staza i trek su prikazani na slici, imao sam nekoliko grešaka i lošu koncentraciju, ali sam vrlo zadovoljan svojim trčanjem, međutim ne i čitanjem karte. Na stazi od 7700 metara ja sam napravio 10 800 metara za 68 minuta što je, za mene, prihvatljivo pred početak pripremnog perioda. Btw, temperatura vazduha se kretala oko 5 stepeni iznad nule, ali je bilo sunčano. Rezultati.




spremni za trku


a napolju +5 stepeni..
 
dodela medalja

No comments:

Post a Comment