Thursday, October 29, 2009

Glad za treningom...

Poslednjih nekoliko dana se ne osećam baš najbolje - nos, grlo, sav sam malaksao. Zadnje dve nedelje sam napravio samo tri treninga računajući i trening trke u Rupčinama i Zemunu, a kako stvari stoje biće dobro ako počnem da treninram od sledeće nedelje. Moram priznati da mi nedostaju treninzi, jer sam počeo da napredujem i povećavam pretrčanu kilometražu na treningu. A sada sve iznova...Valjda će uskoro i "profesor fizičkog" (hmm, ako nema diplomske žurke kao i da nisi diplomirao) Ćuk da nam napravi plan treninga do početka sledeće sezona. Odsutao sam od odlaska na takmičenje u Istanbul, a nadam se odlasku u Trst i na Boroka kup.
 
Kako se i takmičarska sezon završila polako se pravi analiza ove sezone i postavljaju ciljevi za narednu sezonu. Detaljnu analizu ću prezentovati uskoro, a ciljeve u drugoj polovini decembra.

Odoh da pravim limunadu i da odmaram.

2 comments:

  1. Samo se ti leči, biće i žuraje i plana treninga :)

    ReplyDelete