Monday, April 26, 2010

Cibutkovica

U nedelju je održana trka u Čibutkovici u organizaciji PD "Pobeda", Beograd. 

Trku sam počeo u laganom ritmu, ali pomalo rezervisano i nedovoljno skoncentrisano i pravim greške kod izbora varijante na 3. i 8. KT. 
Kod 4. kontrole sam opet iskrenuo zglob leve noge, ali sam nastavio sa trkom. Nakon 8. kontrole sam dosta izmoren što je rezultovalo da mi popusti koncentracija i na 9. i 10. kontroli pravim grešku od oko15 minuta ukupno. Ostatak staze je više bila atletika nego orijentacija što meni baš i ne prija, kao ni "put" varijante između kontrola. Na kraju 105:37 minuta za stazu od 7100 metara sa 385m uspona. Mislim da sam ovo bez problema mogao da idem između 85 i 90 minuta. Ako se dobro sećam ista "put" koncepcija staze je bila i prošle godine. Ova karta mi deluje kao veoma pogodna za MTB orienteering, zbog jake mreže puteva, a što ću i isprobati uskoro.

Definitivno ću morati da više poradim na svojoj kondiciji, mada ide 1. maj i roštiljada :), pa videćemo šta će biti nakon toga. Mada i moram malo da mirujem zbog zgloba.

Iskoristiću priliku i da odem na trku u Mađarsku u okolini Segedina u organizaciji kluba Maccabi Vac, jer nema trka u Srbiji. Takođe, planiram da idem na tradicionalni Meček Kup u Pečuju, Mađarska. Uh, dosta je vremena prošlo od kada nisam trčao na Meček Kupu, mada sam prošle godine bio na jednom takmičenju u okolini Pečuja.

    

No comments:

Post a Comment